KONTAKT SUPPORTEN

Chatbot
Supportens chatbot kan svare på ofte stillede spørgsmål. Du finder chatbotten i nederste højre hjørne overalt på Optagelse.dk


→ Indmeld supportsag 
Alle typer henvendelser er velkommen som skriftlige sager. I mange tilfælde er det mest hensigtsmæssigt at oprette en skriftlig supportsag.
Det kan fx være når

  • Dit problem kræver at vi undersøger data pba. CPR-numre eller lignende (portalen er sikker til at håndtere CPR-numre)
  • Du oplever en bestemt fejl eller fejl-meddelelse, som vi skal bruge et screenshot af for at behandle.
  • Du mener der er fejl eller mangler i de data du kan tilgå i systemet
  • Hvis vi har brug for at sende dig information retur, fx vejledninger eller links.

Vi prioriterer skriftlige sager højt, og vil på begynde sagsbehandlingen inden for én arbejdsdag.


Førstegangsbruger i supportportalen?

Er det første gang, du skal indmelde en sag, skal du oprettes som bruger:

Klik på linket "Tilmeld dig en konto"

  1. Indtast den email-adresse, som du i fremtiden ønsker at modtage besked om besvarelser på.
  2. Udfyld captcha
  3. tryk "Tilmeld"

Du modtager herefter en email med et link til oprettelse af kodeord. Følg anvisningerne i mailen.

Du er nu oprettet som bruger i supportportalen og kan indmelde din sag.


Eksisterende bruger i supportportalen?

Bemærk at brugernavnet altid er den email adresse du har benyttet.

Har du glemt dit kodeord kan du fra siden her få gensendt kodeord til din emailadresse

→ Telefon: 70 21 21 51 | Se telefonens åbningstider