Velkommen til support på optagelse.dk
klik videre herunder for at finde vejledninger, aktuelle beskeder og kontaktinformation til Optagelse.dk supporten
Optagelse.dk supports telefoner er sommerlukket fra den 6. juli til og med 28. juli
Den skriftlige support kører med normal bemanding og behandlingstid i uge 28 (8. - 12 juli)
Har du fået tildelt en reserveret plads, men ønsker at søge noget andet i stedet? → Lav omvalg ved at få din ansøgning videresendt
KONTAKT SUPPORTEN
Chatbot
Supportens chatbot kan svare på ofte stillede spørgsmål. Du finder chatbotten i nederste højre hjørne overalt på Optagelse.dk
→ Indmeld supportsag
Alle typer henvendelser er velkommen som skriftlige sager. I mange tilfælde er det mest hensigtsmæssigt at oprette en skriftlig supportsag.
Det kan fx være når
- Dit problem kræver at vi undersøger data pba. CPR-numre eller lignende (portalen er sikker til at håndtere CPR-numre)
- Du oplever en bestemt fejl eller fejl-meddelelse, som vi skal bruge et screenshot af for at behandle.
- Du mener der er fejl eller mangler i de data du kan tilgå i systemet
- Hvis vi har brug for at sende dig information retur, fx vejledninger eller links.
Vi prioriterer skriftlige sager højt, og vil på begynde sagsbehandlingen inden for én arbejdsdag.
→ Telefon: 70 21 21 51 | Se telefonens åbningstider