Her listes kendte fejl der muligvis opstår med status for evt. håndtering af fejlene.
Fejloversigt
- Brugeren skal genindlæse siden, før godkendt uddannelsesretning får flueben i tabellen på institutionsdetajlesiden.
- Ansøgninger sendt til manuelt behandling viser ikke dato i "Afsendt den".
- Hvis man udfylder ansøgning for Personlig Assistance og sletter indstillingen efterfølgende, kan man ikke tilføje indstillinger og gemme ansøgningen
- Når man opretter timereguleringer, oprettes der duplikater i listevisningen.
- Disse fjernes ved at brugeren trykker på "Gem ændringer"
- Der vises intet bevilliget beløb for et produkt, når man opretter en bestilling.
- Man kan oprette en timeregulering i juli 2023, selvom støtten starter i oktober 2023
- Samtykke for eleven kan uploades flere gange.
- Man kan ikke vælge produktpakke hvis man ikke har sat støttestart og støtteslutdato på ansøgningen.
- Det fremgår ikke at sagsbehandlere er inkluderede som modtagergruppe når man tilføjer en kommentar på ansøgninger.
- Hvis man tilføjer IT-startpakkeerklæring som bilag med den rigtige dokumenttype og herefter sletter dokumentet fra ansøgningen, kan man ikke vælge dokumenttypen igen.
- Teksten for fejl og udløbet erklæringer vises ikke rigtigt
- Ved upload af dokumenter for KUI medarbejder fremgår dokumenttype ikke.