Når du som skole logger ind i tilslutning.stil.dk, kan du se en oversigt over alle dine dataadgange og anmodninger om dataadgang. Klik på teksten i kolonnerne for at få flere informationer om udbyder, system, kontaktperson osv.
Udbyder: Viser CVR-data om udbyderen, dvs. den virksomhed/organisation, der tilbyder adgang til et digitalt system
System: Viser CVR-data om udbyder og nærmere beskrivelse af det system, som virksomheden/organisationen leverer
Servicenavn: Viser data om STIL webservicen
Kontaktperson: Viser kontaktdata til kontaktpersonen hos udbyderen
Status: Viser status på godkendelse af anmodningen. Det er her, du godkender eller afviser en dataadgang
Systemstatus: Viser om systemet er aktivt eller passivt. Hvis systemet er passivt, leverer eller henter det ikke data
Vis aftalehistorik: Klik på 'Vis aftalehistorik' (arkivkassen) for at se historik på statusændringer på anmodningen og eventuelle kommentarer fra udbyderen i forbindelse med anmodningen
Slet dataadgang: Klik på 'Slet dataadgang' (skraldespanden) for at slette dataadgangen:
I større organisationer, som eksempelvis kommuner eller regioner, kan det være en central forvaltning eller enhed, der har ansvaret for brug af NemID til medarbejdere. Du kan finde din virksomheds NemID administrator via denne side.
Har du spørgsmål til hvor rettigheder tildeles, kan du læse artiklen 'Tilføj rettigheder til medarbejdere'.